Yhteinen vuosi takana,
jonka muistoissamme mukana
säilyy kyllä varmana.
Paljon on yhdessä opittu,
naurettu ja laulettu.
Joskus haasteita kohdattu,
mutta ne on aina ratkaistu.
Hyvää kesää! 💛
Toivottaa Hanna, Jonna ja Miia
Yhteinen vuosi takana,
jonka muistoissamme mukana
säilyy kyllä varmana.
Paljon on yhdessä opittu,
naurettu ja laulettu.
Joskus haasteita kohdattu,
mutta ne on aina ratkaistu.
Hyvää kesää! 💛
Toivottaa Hanna, Jonna ja Miia